پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تقويت وب‌سايت
نوشته شده در 24 آبان 1389
بازدید : 47
نویسنده : مولوی

وبولوژي
تقويت وب‌سايت
همه طراحان و دارندگان وب‌سايت دوست دارند بدانند سايتشان در چه وضعيتي از سرعت، کيفيت و امنيت قرار دارد.

وب‌سايت Cloudflre همه اين پاسخ‌ها را يکجا ارائه مي‌کند و هر لحظه وضعيت وب‌سايت‌تان را چک كرده و پيشنهاد خود را مبني بر بهبود وب‌سايت ارائه مي‌کند. براي استفاده از سرويس Cloudflre به نشاني زير برويد:

http://www.cloudflare.com

جستجوي هوشمند

وب‌سايت Selectly، ويژگي منحصر بفردي دارد و آن هم جستجوي يکپارچه ميان چند سرويس است. مي‌توانيد با وارد کردن کلمه کليدي خود، از وضعيت آن در شبکه‌هاي اجتماعي، ويدئوها، اخبار و نتايج وب آگاه شويد. همچنين براي هر کلمه کليدي سيستم نظرسنجي وجود دارد، بنابراين مي‌توانيد نظر کساني را که در مورد آن کلمه جستجو مي‌کنند هم بدانيد. براي استفاده از اين وب‌سايت، نيازي به ثبت‌نام نيست و تنها مراجعه به نشاني زير کافي است:

http://www.select.ly



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , وبلاگ نویسان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: